loading...
باران پاییزی وبلاگ جدید من
مهدی بازدید : 15 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
جمعه این هفته را رفتیم کوه ، خواهری نبود ، و یک حرف ساده در مورد مسائل مالی به جر و بحث و دعوا انجامید ، پدرم مبلغی پول به عنوان وام برای منزلمان داده است که قرار است از چند ماه دیگر قسطی پس بدهیم ، به همسر گفتم دنبال کاری باش با حقوق بالاتر که حداقل بتوانیم قسط آن را بدهیم ، گفت نه پدرت گفته آن وام نیست ، قرض است هر وقت داشتید بدهید ، البته مقصر اول پدر بوده و بعد همسر ، من هم گفتم ما طبق برنامه خودمان عمل می کنیم ، خلاصه بحث از همین جا شروع شد ، گفت خانه را بفروشم می دهم ، من هم گفتم با این همه بدهکاری خانه را بفروشی چیزی تهش نمی ماند ، 

جناب همسر 8 صبح می رود سرکار تا 4 عصر ، پنجشنبه ها هم تعطیل ، بعد من که زنم ، دو ، سه ساعت بعد ایشان می رسم خانه ، پنجشنبه ها هم سرکارم ، نمی دانم آیا این عدالت است ؟ خب اگر بیشتر کار کند بیشتر حقوق می گیرد ،

خلاصه که شد زهرمارمان ، شبش هم باز خانه مادربزرگ کمی بگو مگو کردیم  ، دیروز هم همه چیز به ظاهر آرام بود تا وقتی دیدم با نام دیگری برای مادر و خواهر من در وبلاگشان نظر گذاشته تا به قول خودش سرکارشان بگذارد ، و در اصل مثلا مچشان بگیرد ، خیلی عصبانی شدم ، چون دقیقا همین رفتار از جانب من همیشه یک اشتباه تلقی می شود و همین شد که در دو سه جمله به او تذکر دادم ، اما او برای این که نوک پیکان را به سمت من بچرخاند حرفی زد که آتش گرفتم ، نمی توان گفت ، اما یک جور تهمت ، آن هم تهمتی که چون از زبان خودش جرات گفتنش را نداشت از زبان کس دیگری گفت و من آتش گرفتم ، آتش ، ...

خوب نیستم ، دوست دارم رها بشوم از همه ی دلواپسی ها و درگیری های زندگی ،

دوست دارم بروم یک شهر دور ، یک خانه کوچک اجاره کنم ، یک کار معمولی هم پیدا کنم ، تنهایی زندگی ام را بگذرانم، خسته شدم از این همه دغدغه ، از این همه گره کور ، خدایا ، اصلا دلم می خواهد بیایم پیش تو ، حتی جهنمت می ارزد به این زندگی جهنمی ، کاش تا بار گناهم سنگین تر نشده مرا ببری .



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 115
  • بازدید سال : 278
  • بازدید کلی : 3,904