loading...
باران پاییزی وبلاگ جدید من
مهدی بازدید : 17 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)
بنام خدا



بالاخره بعد از چند سال تصمیم گرفتم ادامه رمان شیرین رو بنویسم .
بعضیا شاید خونده باشن و بعضیا هم نه ؛ اینو باید بگم که لزومی به خوندن اون رمان نیست چرا که کل روایت داستان را عوض کردم ( البته درون مایه و کلیت داستان سرجاشه ) . از شیوه نگارش گرفته تا بقیه ماجراها ، داستان رو از اول شروع کردم . شیوه نگارش این داستان هم شاید کمی نسبت به بقیه داستان ها و رمان هایی که خوندید یکم متفاوت باشه ولی سعیمو کردم تمام انتقادا ، نظرها و پیشنهادای عزیزانی که در طول این چند سال باهام درمیون گذاشتن رو ، بگونه ای در نگارش این رمان تاثیر بدم .
شاید رمان هیجان انگیز و بقول یارو گفتنی دهن پر کنی نباشه ، ولی بر اساس واقعیت نوشته شده و سعی کردم و میکنم که ملاک نگارش  رمان حفظ درون مایه واقعی و به ارزش کشیدن ارزش ها باشه ، واسه همین امیدوارم خوشتون بیاد .
نکته دیگه اینکه هنوز نگارش رمان کامل نشده ولی اسکلت داستان آماده ست . واسه همین در نظر دارم بصورت بخش بخش یا قسمت قسمت و هفتگی این رمان رو همین جا براتون آپ کنم . لذا از همه عزیزان درخواست دارم نظرات و پیشنهاداتشون رو برام بفرستن و مطمئن باشن تاثیرگذار خواهد بود .
...

منتظر قسمت اول رمان از شاید شاعر باشم باشید
www.shayadshaer.ir
...
دوستان می تونید نظراتتون رو بصورت پیام به شماره زیر ارسال کنید .
09391811960

دوست دار همه شما
ع.خ.بهزاد


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 165
  • بازدید سال : 328
  • بازدید کلی : 3,954