loading...
باران پاییزی وبلاگ جدید من
مهدی بازدید : 12 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

امروز هم گذشت... روز مقدس من...

یک روز پر از ماجراجویی درونی و خوآگاهانه...

نشستم کنار خودم و باز هم با دلم جنگیدم! لبخند زدم و جنگیدم! عشق ورزیدم و 

جنگیدم!!!

و حالا به ظاهر دلم سر به راه شده و با من راه می آید!

راست می گوید سارا؛ من خوب بلدم با دلم کنار بیایم! این بار هم...

شاید این تنها کاری باشد که خیلی خوب بلدم!

 

* هرچه دلم خواست نه آن می شود...



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 143
  • بازدید سال : 306
  • بازدید کلی : 3,932