loading...
باران پاییزی وبلاگ جدید من
مهدی بازدید : 12 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
سلام عزیزان من

عید گذشتتون مبارک

 چه خبرا ؟خوش گذش ایام تعطیلات ؟

خب خدار وشکر

مام ای بد نگذشت چهار شنبه با همسری ستایشو بردیم دکتر و دو تا از دندوناشو درست کردیم یعنی عصب کشی و روکش شد ۶۰۰ هزار تومن ناقابل این ماه حسابی بی پول شدم اساسی

دیروزم همسری شیفت بود منم ساعت ۱۱ صبح دست ستایشو گرفتم و بعداز  حدودا دو هفته رفتم خونه پدر شوهر طفلکی تنها بود هیشکی دیگه خونه نبود یه کم باهاش حرفیدم و بعدم یه کم خونه رو مرتب کردم و یه نهارم براش درست کردم و ساعت یک اومدم خونه مامانم و یه ۴۵ دقیقه ای هم اونجام بودیم و بعدم رفتم خونه همسری میاد خونه باشم نهارم که شامی درست کرده بودم آماده بود بعد از ظهرم با همسری فیلم چهار چرخو از تی وی نگاه کردم و همسری باز بعد از صرف شام رفت اداره ومنو ستایش تنها شدیم منم رفتم نشستم پای کامپیوتر و یه کم آهنگ دانلود کردم واسه خودم و خلاصه ساعت ۱۱ شب خوابیدم امروز صبحم سرحال از خواب بیدار شده اومدم اداره کلا بد نیست این ایام فقط از اینکه نتونستم با همکارام برم اردوی تفریحی کمی حالم گرفته است که اونم دیگه به خاطر ستایش که کوچیکه هنوز نباید امیدوار باشم که مرتب بتونم برم باید به همین گاه گداری ها راضی باشم کاریشم نمیشه کرد دیگه ......

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 86
  • بازدید سال : 249
  • بازدید کلی : 3,875