loading...
باران پاییزی وبلاگ جدید من
مهدی بازدید : 19 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
عکس های محیط های عاشقانه وخود عاشقانه...........خیلی قشنگه حتمابیا.. 1من كه نفهميدم سهمم ازاين زندگي چيه...نه فهميدم همين حاله بدكه هميشه دارم...همين گريه ها وحسرت ها...نميدونم كي تموم ميشه...نميدونم...اخرش مي رم بايدرفت...اون وقت يه نفس ميكشم يه نفس راحت همون نفسي كه الان به زوربيرون مياد...خدااااااااااااياخستم...خسته ترازهميشه...ياببرتم يايه كاري كن باپايه خودم برم اخرش يامي ميرم يا خودم باپايه خودم ميرم كاااش مي فهميدنم...كاااااش...ميدوني خدا خسته شدم ازاين كاش ها واي كاش ها...


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 238
  • بازدید کلی : 3,864