loading...
باران پاییزی وبلاگ جدید من
مهدی بازدید : 11 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)


khosh halam k khodet pazirofti bad eshtebahi mortakeb

shodi,heyf heyfe onhame deli k man bet dadam,heyfe on hame

vaghti k bahat gozarondam,heyfe onhame mohabatam,heyfe

hame on geryeham,heyfe on hame arzesh hai k vasat ghael

shodamo to khodet nakhasti,motaasefam ,vaghean

motaasefam,man b khatere u az dostam gozashtam.az arman

ham gozashtam,kasi k bem dorogh migofto nmibakhshidam ama

bakhshidamet.menati nis,ama heyf,heyf k to ghadr nadonestio

bazam b karate edame dadi,hijvakh nmibakhshamet milad hij

vakht,delamo shekasti.khoda deleto beshkone,hamino

bas,khaheshan age jai ham mano didi naya tarafamo begi chi

shode,hame chiz mese roz vasam roshane,jori k dg tabo

tahamolamo az dast dadam dars b kari zadam k nabayad

mizadam,ama eb nadare,khodamo khali kardam,faghat mitonam

begam heyfe onhame lahze hai k bahat bodamo heyfe on hame

vaght,heyf....raste migan dorogh go b morore zaman maher

mishe,ama pesare khob b man dg dorogh goftan???b man dorogh

begio man nafahmam?mage hamchin chizi emkan dare?

mage mishe?

bayad hamon moghe k omadi to taxi boe sigar azat miomad bat

tamom mikardam na bade 3 roz befahmam bale agha b gheyre

man ba digaran ham rabete dare,taze chiiii?rabetei ke khatm

mishe b didar,didar haye mokarar,mokarari k mani k eshghesh

bodamo nmikhash bbine,onvakh,,,,,,,vaghean k motaasefam

vasat motaasefam k ighad kambode gf dari....behet chi mirese?ba

10nafar bash,behet chi mirese?

faghat migam khoda jazato bede hamino bas.

.emroz shanbe

92/7/27hastesh diroz gache pamo baz kardam.alan

daghighan1haftas bet z nazadam kheyli ham khosh halam.chon

dg taghat nadaram bbinam b dorogh bem begi eshgham,eshgham

hato boro vas baghie

in weblogam pishkeshe tamome dorogh hai k bem gofti


khodafez



مهدی بازدید : 15 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
با شعارهای مرگ بر آمریکای مردم

عده‌‌ای با سردادن شعار «درود بر خاتمی سلام بر هاشمی» و سوت زدن فضای مسجد را به هم ریختند. این هتک احترام در مسجد از سویی و شعار مرگ بر آمریکا از سوی دیگر، موجب متوقف شدن سخنرانی رفسنجانی شد.


مهدی بازدید : 32 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)


امروزه یکی از مشغله های دختران و پسران جوان مخ زدن میباشد که به مدلهای مختلف صورت میگیرد!

در زیر چند روش متداول برای مخ زدن را ارئه میدهیم:

روش اول،طرزه لباس پوشیدن یا به عبارتی لباسهایی که برای مخ زدن بسیار مورده استفاده قرار میگرند!

پسران:در پسرها معمولا" بیشتر از همه از کفش آل استار،شلوار لوله تفنگی و تنگ و بولیز اندامی استفاده میشود!

انواع پسرها:

مثبت:شلوار پارچه ای در رنگ های تیره،بولیز دکمه دار(دکمه ها حتما" باید تا یخه بسته شوند)و کفشهایی که معمولا" دامادها و معلمهای مرد میپوشند!این تریپ پسرها معمولا" یک کیف لپ تاپ هم در دست دارند و موهایشان را نیز همه از دم گاو لیسیده است!

سوسول:شلوار لی راسته،بولیزهای مارک دار و یخه هفت،با کتونی های مشکی!!!!این تیپ پسرها معمولا" گوشی در دست دارند!یا اینکه اس ام اس بازی میکنند و یا با یک دختر بدبخت بیچاره ی عاشق پیشه فک میزنند!!و موهایشان را هم اغلب مدل موی جوجه تیغی یا ساسی مانکن تشکیل میدهند!


فشن(مخصوص مخ زدن):شلوار لوله تفنگی مشکی یا آبی،بولیز اندامی تنگ و کفش آل استار، این تریپ با موهای تمام اتو کشیده و کلی چسب مو و تافت و ژل و. هزار کوفت چرت و پرت دیگر شناخته میشوند!!و همیشه هم در دستشان یک تکه ورق حاوی شماره یا کارت های مختلف تبلیغات که پشتشان نیز شماره و اسمشان وجود دارد دیده میشوند!

روش آماده شدن پسرها برای بیرون رفتن از خانه!!!

مثبت:ابتدا مسواک میزنند و دست وصورتشان را میشورند!!!!بیشترشان موهای صورتشان را دیر به دیر تیغ میزنند!!بعد از آن لباسشان را پوشیده و مقداری عطر مشهد به خود میزنند و جلوی آینه موهایشان را به یک سمت آب و شانه میکنند!در صورت لزوم به گاو همسایه بغلی مراجعه کرده و سپس سرشان را جلوی دهان گاو نگه میدارند تا گاو یک لیس زیبا روی موهایشان پیاده کند!!!!و بعد از آن به سمت مادر خود میروند و میگویند:مامان من دارم میرم کتابخونه خداحافظ!!!!و کیفشان را برداشته و از منزل بیرون می آیند!!!

سوسول:این مدل از پسرها ابتدا تمام صورتشان را تیغ میزنند و بعد لباس میپوشند و باز بعد از آن هم جلوی آینه چهار دانه شوید مویشان را اتو کشیده و بعد مقداری اسپره یا ادکلن ارزان قیمت را به سر و صورتشان زده و گوشی به دست به بهانه ی رفتن به مغازه ی پدر و کمک کردن به وی از منزل خارج میشوند!!!!

فشن:این نوع پسرها از شب قبل صورت،دست و پاهایشان را تیغ زده و چهار ساعت قبل از رفتن موهای مصنوعی شان را به سبک جوجه تیغی درست کرده و سه بسته تافت را نیز روی آن خالی میکنند!!چون لباسهایشان را از قبل پوشیده اند اینبار جلوی آینه با کلی عطر و اسپره 1200 تا 1700 و آخره آخرش 2500 تومانی حمام میکنند!!!یا به عبارتی تمام بدنشان را میشورند!!!!!و بعد از زیر خوشخواب یا بالش تختشان به مقدار لازم کارت یا کاغذی که شماره شان را از قبل رویشان درج کرده اند برداشته و در جیب پشت قرار میدهند و بدون هیچ بهانه ای از منزل خارج میشوند!!!

روش های مخ زدن و یا پیشنهاد دادن:(مرحله ی آخر و نهایی)

مثبت:معمولا" در کتابخانه یا دانشگاه با دختر مورد نظر آشنا شده و سریعا" موضوع را با مادر خویش در میان میگذارند!این گونه پیشنهادات منجر به ازدواج نیز میشود(این به درد نمیخوره پس حذف میشه)

سوسول:این نوع از پسرها معمولا" 1000 کیلومتر دنبال دختر راه میفتند و آخرش هم شماره را در جیب یا کیف دختر انداخته و همیشه هم بعد از این کار با فحش میخورند یا اینکه با پاره شدن شماره توسط دختر مواجه میشوند!اما آنقدر سمج اند که تا ده هزار بار همین روش را ادامه میدهند تا دختر راضی شود!!!

فشن:این تریپ از پسرها سریعا" پیشنهاد میدهند و بیشتر مواقع هم جواب مثبت دریافت میکنند!!!و بعد از یک هفته دوستی با دختر مورد نظر به بهانه ای رهایش کرده و به سراغ شخص دیگری میروند!

و اما دختران:

دختران برای مخ زدن نیز روشهایی خاص و منحصر به فرد دارند!که همیشه هم جواب میدهد!!

بیشتر دختران برای مخ زدن از صدها کیلو مواد آرایشی و ژل و تافت و سرم مو و ...استفاده میکنند!!!و همیشه هم با یک مانتوی تنگ تنگ با آستین های تا بازو بالا زده و یک شلوار تنگ تنگ و یک شال ولو تا فرق سر دیده میشوند!سوسولهایشان با خود کیف زنانه حمل کرده و کفشهای پاشنه دار میپوشند!!!!

انواع دختران:

مثبت:همیشه با مادر محترم بیرون میروند و کفشهای بدون پاشنه و مانتوهای بلند و روسری و شلوار پارچه ای و کیفهای مدل کوچک و کج استفاده میکنند و به هیچ عنوان به پسرها نگاه نمیکنند!!روسری هایشان هم مدل حاج خانومی میگذراند و موهایشان هم به هیچ وجه دیده نمیشوند و فقط و فقط به درس فکر میکنند و خوراک پسرهای تریپ مثبت نیز میباشند!

سوسول:بعضی وقتها با مادرشان بیرون میروند و مدل موهایشان هم چتری یا کج است.گاهی اوقات تل میزنند و یا همه موهایشان را بالا میدهند!!!مانتو هایشان تا زانو و شلوارهایشان هم بیشتر لی راسته میباشد با خود کیف زنانه حمل کرده و کفشهای پاشنه دار میپوشند!و برای ارایش هم فقط از یک خط چشم و یا رژ لب صورتی استفاده میکنند!!!

فشن:فشن ها مانتو هایشان بالای زانوست و مدل موهایشان هروقت یک مدل است همیشه شلوار لی تنگ میپوشند و آرایش هم به مقدار زیاد میکنند!!!کیف با خود حمل نمیکنند و بیشتر اوقات کتانی و یا کفش میپوشند!!!!!

اسپرت:این مدل نیز فقط در دختران دیده میشود و در پسران مدل اسپرتی وجود ندارد!این مدل از دختران همیشه مانتوهای اسپرتی را انتخاب میکنند که کمی از زانو بالاتر است و فقط شلوار لی تنگ میپوشند و با کیفهای مشکی NIKE و ADIDAS و یا PUMA نمایان میشوند که آنهارا به صورت کج میندازند موهایشان مدل کج میباشد و همیشه از کفشهای آل استار در رنگهای مختلف استفاده میکنند و به هیچ وجه آرایش نمیکنند!!!!

روش های آماده شدن:


مثبت:بیشتر لباسهایش را مادرش انتخاب میکند و از عطر و اسپره هم استفاده نمیکنند در صورت لزوم مقداری گلاب و یا عطر مشهد به خود میمالند!!!

سوسول:این مدل از دخترها ابتدا مقداری آرایش کرده و سپس لباسهایشان را میپوشند از عطرهای خارجی استفاده میکنند و همیشه هم روی گوشی هایشان برچسبهای کارتونی برجسته وجود دارد!!!

فشن:فشنها باید 6 ساعت قبل از رفتن مدل موهایشان را درست کنند و گاهی اوقات هم از موی مصنوعی و کلیپس های کوچک گل دار استفاده میکنند اگر مانتوی تنگ و کوتاه نداشته باشند مانتو های دو سه سال پیش را از کمد در آورده و استفاده میکنند!!!!!

اسپرت:این مدل از دخترها موهایشان را یا اتو میکشند یا اینکه خدادای لخت است و هیچ نیازی به اتو ندارد!بیشتر وقتها در 20 دقیقه حاضر میشوند و از اسپره های خوش بو استفاده میکنند و بیشتر وقتها هم ناخنهایشان لاک زده است!!!

روش های شماره گرفتن:

مثبت:به هیچ وجه هیچ پیشنهادی برای دوستی در سنین پایین ندارد و وقتی 30 ساله شد در حیاط دانشگاه یا کتابخانه با یک پسر تریپ خودش آشنا میشود و آخر هم با همان پسر ازدواج میکند و 3 الی 5 بچه به دنیا می آورد!!!

سوسول:اغلب آنها شماره را پاره میکنند ولی 40 درصدشان قبول کرده و با پسر تماس میگیرند!!

فشن:از هر خری شماره را پذیرفته و با وی رفیق میشوند!!!

اسپرت:اسپرتها معمولا" دوست پسر دارند و به همین دلیل از هیچ کس شماره نمیگرند آشناییشان هم با دوست پسرشان اتفاقی بوده و هیچ شماره دادنی در کار نبوده است!!


دوره ی بعد از آشنایی:

مثبت با مثبت:تا قبل از ازدواج دختر اسم پسر را با آقا صدا میزند!مثلا" علی آقا!!یا آقا اکبر و...پسر هم همینطور مثلا" زهره خانم یا مریم خانم و...در این مدل از آشنایی ها پسر برای دیدن دختر به خانه شان میرود و دیدار در برابر پدر و مادر یا برادر سمج دختر صورت میگیرد!!!!

سوسول با سوسول:برای مدتی دختر و پسر همدیگر را با اسمهایی از قبیل:گلم،جوجو،عزیزم،جیگر،عسلم و...صدا میکنند و پس از مدتی هردویشان عین سگهای وحشی میشوند!!!!(دور از جناب)

فشن با فشن:از همان اول خشن میباشند و همیشه در منزل پسر،سینما و یا جاهای خلوت قرار میگذراند و آخرش هم پس از مدتی بهم میزنند!!!

اسپرت با ...:هردویشان همدیگر را دوست دارند و رابطه شان نیز پایدار است!!!برای قرار گذاشتن هر وقت یک جا را انتخاب میکنند.


*****************************

در آخر هم


مثبتها خوشبخت میشوند


سوسولها هم اگر ازدواج کنند طلاق میگرند یا اینکه شوهرشان خودکشی میکند



فشنها ترشیده میشوند و اسپرتها نیز بسیار خوشبخت میشوند!!!!!!!

خب دیگه بسته خسته شدم!!!!!!

خب حالا شما کدوم مدلشی؟؟


مهدی بازدید : 14 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
آخه منم آدمم،دل دارم،منم تحملم تا یه حده.تا یه جایی میتونم گذشت کنم،خودمم احساس دارم.خودمم تورو میخوام.میدونم ۱۰۰۰روزم برات حرف بزنم فایده نداره،چون حرفمو قبول نداری،چون هیچ وقت حقو بهم نمیدی

میبینی؟؟حق دارم که نخوام با مامانت یه جا باشم یانه؟حق دارم که دلم ازشون پر باشه یا نه؟مگه چقد عمر میکنیم؟

مگه من چقد جوون میمونم؟همه این احساسا واسه این دوره اس،دوس دارم ببینمت،دستاتو بگیرم،بریم پارک،برم سینما،تو خیابون قدم بزنیم،با هم جاهای دیدنی بریم و خیلی چیزای دیگه.اما کو؟من کجا اینا رو دیدم؟پس کی قراره ببینم؟وقت پیری؟یا وقتی چند تا بچه دوروبرمو گرفتن؟

من گناهم چیه که نمیتونم مثل دیگران باشم؟نمیتونم یه روز دلخوشی کنم؟

خودت قضاوت کن،اگه من جای تو بودم قبول میکردی؟؟اگه من واسه اینکه مامانمو ببرم یه جا که فقط ۱۰دقیقه راهشه برات وقت نمیذاشتم چیکار میکردی؟اگه واسه اینکه مایحتاج خونه اینو اونو بگیرم برات وقت نمیذاشتم  عکس العملت چی بود؟؟

شرط میبندم که با خودت میگی هیچی،اصلا ناراحت نمیشدم،اما هیچ وقت تو اون شرایط نبودی تا بفهمی چی میگم.انگار من هیچ ارزشی ندارم،برا همه وقت داری الا من!

خودت بودی با فامیلام مشکل پیدا نمیکردی؟؟با همه کسایی که جای تو رو گرفتن،نمیذارن ۱ثانیه رو با تو بگذرونم؟

دلم پره از همه عالم و آدم.دیگه از هرچی قرارو عشق و عاشقیه متنفرم.وقتی یه خاطره خوب،یه لحظه خوش ندارم عشق و عاشقی کدوم خریه.

بازم عیب نداره.من به نبودنت،ندیدنت،لمس نکردنت،عادت کردم،به اینکه تنها برم بازار و خیابون،به اینکه تنها برم پارک،تنها برم سینما عادت کردم،اما مامانت نه.کنار اونا باشی بهتره

راستی میخواستم بگم اگه مامانت میخواد برات زن بگیره اگه منو نمیخوان،اگه تو هم تو رودرواسی موندی نمیتونی ولم کنی.برو من ناراحت نمیشم،من خوشبختیتو میخوام.نمیخوام مانع زندگیت باشم،وقتی ازدواج کنی عاشق زنت میشی گذشته رو هم فراموش میکنی،دیگه اذیت نمیشی.به فکر من نباش


مهدی بازدید : 14 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

رابط کاربری ویندوز، 28 سالی هست که با ما همراه است. با وجود آن که طی این سال‌ها کلیت آن تغییر چندانی نکرده، ولی وقتی زمان تغییرات گسترده فرا رسید، تحول رابط کاربری ویندوز از آن چه فکر می‌کردیم بزرگ‌تر بود. هر بار که تغییراتی در رابط کاربری سیسم عامل محبوب مایکروسافت ایجاد می‌شود، کاربران به دو دسته تقسیم می‌شوند: گروهی که آن را دوست دارند و گروهی که آن را دوست ندارند!

.

.

.

امروز می‌خواهیم که نگاهی به گذشته بیاندازیم و تغییرات ظاهری رابط کاربری ویندوز را طی سالیان متمادی در مجموعه‌ای از تصاویر به نمایش بگذاریم. به قول معروف «شنیدن کی بود مانند دیدن».

Windows 1

این اولین نسخه تجاری ویندوز است. ویندوز ۱ که در سال ۱۹۸۵ عرضه گردید، نقطه شروع کار بود. ممکن است برخی از شما که این مطلب را می‌خوانید سن‌تان آنقدری نباشد که تجربه کار با این نسخه از ویندوز را داشته باشید، ولی باید بدانید که شمایل ظاهری اولین ویندوز تجاری به شکل تصویر زیر بود.

windows-evolution-1

Windows 2

ظاهرا هنوز بيل گيتس در شركتش گرافيستی استخدام نكرده كه به او بگويد اين رنگ آبی خيلی هم زيبا نيست.

windows-2

Windows 3

این نسخه در سال ۱۹۹۰ منتشر شد و تغییرات بزرگی را با خود داشت. این اولین نسخه ویندوز است که در آن می‌توانستید پنجره‌ها را کمینه کرده و در آیکون کوچکی داشته باشید. آیا برای پرش میان برنامه‌ها از Alt+Tab استفاده می‌کنید؟ همه این ویژگی‌ها از این نسخه آغاز شد.

windows-evolution-2

Windows 95

برای بسیاری از کاربران، اولین کار پس از روشن کردن کامپیوتر ویندوزی‌شان فشردن دکمه Start است. منوی استارت اولین بار در ویندوز ۹۵ ظاهر شد. اصطلاحاتی چون مرور (Explore)، نوار وظیفه (Task Bar) و دسکتاپ نیز در ویندوز ۹۵ معرفی گردیدند.

windows-evolution-3

Windows 98

در تصویر زیر شمای کلی ویندوز ۹۸ را می‌بینید، اما چیز زیادی برای مشاهده وجود ندارد. تقریبا هیچ تغییری در رابط کاربری ویندوز نسبت به نسخه قبلی ایجاد نشده بود. ویندوز ۹۸ بیشتر از آن که نسخه جدیدی از ویندوز باشد، یک به‌روزرسانی جزئی روی ویندوز ۹۵ بود.

windows-evolution-4

Windows 2000

ویندوز ۲۰۰۰ بهترین اثر مایکروسافت نیست، اما این نسخه برخی ویژگی‌های جدید را در رابط کاربری به همراه داشت. چیزهایی چون شفافیت و افکت‌های سایه‌دار همگی در ویندوز ۲۰۰۰ معرفی گردیدند.

windows-evolution-5

Windows ME

ویندوز ME در سال ۲۰۰۰ منتشر شد و کاربران خانگی و معمولی را هدف قرار داد. در این نسخه امکانات شبکه و چندرسانه‌ای (Movie Maker, Media Player 7) ارتقاء یافته بود. ویندوز ME آخرین سیستم‌عامل مایکروسافت با کد ویندوز ۹۵ بود پس از آن مایکروسافت هسته ویندوز را در XP تغییر داد.

winme

Windows XP

از این پس ویندوز به ظاهر سیستم عامل خود اهمیت ویژه‌ای داد و مایکروسافت در این نسخه بسیار عالی عمل کرد. طرح کلی رابط کاربری در مقایسه با ویندوز ۲۰۰۰ تغییر عمده‌ای نکرده بود، ولی ظاهر و حس بصری آن بسیار متفاوت بود.

windows-evolution-6

Windows Vista

مایکروسافت پس از عرضه ویندوز ویستا با مشکلات اساسی مواجه شد. اما اگر صادق باشیم، ویستا آن قدرها هم بد نبود. سیستم عامل جدید با خود یک رابط کاربری نو به نام Aero را آورد و طراحی منوی استارت نیز کاملا متحول شده بود.

windows-evolution-7

Windows 7

سه سال پس از ویندوز ویستا، ویندوز ۷ منتشر شد و ناگهان تمام کاستی‌ها و مشکلات ویندوز ویستا را از خاطر کاربران حذف کرد. رابط کاربری Aero همچنان وجود داشت، اما ویژگی‌هایی چون Aero snap، Aero peek، Taskbar grouping، آیکون‌های بزرگ‌تر روی نوار وظیفه و پشتیبانی از صفحات چند لمسی، ویندوز ۷ را به آن چه امروز می‌بینیم تبدیل نمودند.

windows-evolution-8

Windows 8

ویندوز 8 را می‌توان بلیط ورود مایکروسافت به‌ دنیای تبلت‌ها نامید. بزرگترین تغییر اعمال شده روی این ویندوز، استفاده از رابط گرافیکی جدیدی بود که جایگزین کلید استارت سنتی ویندوز شده بود. این ویژگی جدید که مترو نام دارد، در بردارنده‌ی اپلکیشن‌هایی برای نمایش تصاویر، ویدئو، ایمیل وموزیک است و صرفا برای استفاده در ابزارهایی با صفحه‌ی نمایش لمسی ایجاد شده است.

در کنار مترو، مایکروسافت محیط دسکتاپ خود را نیز حفظ کرده بود و با تغییراتی کوچک برای بروز کردن ظاهر آن، کلیات را همچون گذشته نگه داشته بود. در پشت صحنه نیز، ویندوز 8 تغییرات زیادی را به خود دیده بود. چنانکه مایکروسافت قابلیت پشتیبانی از چیپ‌های ARM را برای استفاده از آن در تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند، قرار داده بود.

windows-evolution-9

Windows 8.1

ویندوز 8.1 متجلی تغییرات در مایکروسافت است، تغییراتی که در قالب یک بروزرسانی رایگان برای کاربرانی که از ویندوز 8 استفاده می‌کردند ارائه شده است.

این بروزرسانی در ظاهر مجموعه‌ای از بهبودهای رابط گرافیکی کاربر است و تغییراتی در پروسه‌هایی است که در پشت پرده وظیفه‌ی مدیریت سیستم‌عامل را بر عهده دارند. مهم‌ترین تغییرات اعمال شده تعبیه قابلیت بوت مستقیم به دسکتاپ و همچنین بازگشت مجدد کلید استارت به محل خود است. از دیگر تغییرات اعمال شده می‌توان به بهینه‌سازی سرویس ابری SkyDrive در سیستم‌عامل و همچنین تعبیه امکان استفاده از Miracast در این ویندوز اشاره کرد که قابلیت برقراری ارتباط با سایر ابزارهایی که از فناوری Miracast را برخوردارند، امکان‌پذیر می‌کند. همچنین جست‌و‌جو در فایل‌های موجود روی دیسک‌سخت و همچنین SkyDrive نیز از دیگر ویژگی‌های اضافه شده به این نسخه‌ از سیستم‌عامل مایکروسافت است که در کنار پشتیبانی از پرینت سه‌بعدی، اپلیکیشن جدید پخش موزیک Xbox و بهینه‌سازی ویژگی استفاده از چند نمایشگر، به بازار عرضه شده است.

Windiws8.1

Windows 8.2 یا Windows 9؟

سوال بزرگی که در این بین مطرح است، قدم بعدی برای مایکروسافت است. آیا ردموندی‌ها به یک بسته‌ی بروزرسانی دیگر اکتفا می‌کنند یا نسخه‌ی جدیدی از ویندوز را با نام احتمالی 9 به بازار عرضه خواهند کرد؟ گمانه‌ها خبر از عرضه‌ی نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل مایکروسافت در سال 2015 میلادی به‌همراه نسخه‌ی موبایل آن دارند که نشان‌دهنده‌ی اعمال تغییرات بزرگی در حیات این سیستم‌عامل است.

این بود داستان تصویری تحولات رابط کاربری ویندوز طی 28 سال! شما هم نظرتان را درباره این تغییرات، به خصوص تغییرات اساسی رابط کاربری در نسخه اخیر با ما در میان بگذارید. آیا مایکروسافت قدرت گذشته‌ی خود را با ویندوز 8.1 به‌دست خواهد آورد؟


مهدی بازدید : 12 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

 

  بگذر از فرزند و مال و جان خويش                          تاخليل الله دورانت كنند.

  سر بنه در كف ، برو در كوي دوست                       تاچو اسمائيل ، قربانت كنند. 

 

دعاي عرفه باهمت برادران و خواهران بسيجي پايگاه شهيد باهنر و سميه در روز سه شنبه راس ساعت 14 بعد از ظهر با حضور پرشور اهالي محترم روستاي قمصر در حسينيه صاحبالزمان برگزار مي گردد ، اين مراسم هر ساله در اين روستا با حضور پر رنگ اهالي محترم برگزار مي شود .


مهدی بازدید : 13 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﮐﺴﯽ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﻧﯿﺴﺘﯽ،
ﺣﻖ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﺩﺳﺘﺎﺷﻮ ﺑﮕﯿﺮﯼ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﺎﺕ ﻋﺎﺩﺗﺶ ﺑﺪﯼ ...
ﻭﻗﺘﯽ ﻣﻮﻧﺪﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﯽ،
ﺣﻖ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﺍﺯ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﺍﯼ ﺧﻮﺵ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﯽ ﻭ ﺑﺮﺍﺵ ﺭﻭﯾﺎ ﺑﺴﺎﺯﯼ ...
ﻭﻗﺘﯽ ﺩﻟﺖ ﺑﻪ ﻣﻮﻧﺪﻥ ﮐﻨﺎﺭﺵ ﺷﮏ ﺩﺍﺭﻩ،
... ﺣﻖ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﺑﻬﺶ ﺑﮕﯽ ﻋﺸﻘﻢ ...
ﻭﻗﺘﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﯾﻪ ﺣﺮﻓﯽ، ﺑﺤﺜﯽ،ﺳﻨﺪﯼ، ﺑﻬﺎﻧﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺗﺮﮐﺶ ﮐﻨﯽ،
ﺣﻖ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﺍﺩﻋﺎﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﮐﻨﯽ ...
ﻭ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻪ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩِ ﮐﺴﯽ ﺗﮑﯿﻪ ﮔﺎﻩ ﺷﺪﯼ،
ﺣﻖ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﺯﻣﯿﻨﺶ ﺑﺰﻧﯽ


تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 169
  • بازدید کلی : 3,795